Dla marki Nanotechniq, specjalizującej się w zaawansowanych kosmetykach do pielęgnacji pojazdów oraz powłokach ceramicznych, stworzyłam kompleksowy design opakowań i etykiet – od koncepcji po finalne przygotowanie do druku. Projekt objął również przygotowanie logo oraz całego systemu wizualnego, który w spójny i estetyczny sposób oddaje charakter marki.
BRANDING PRODUKTÓW NANOTECHNIQ Logo, branding marki, design etykiet i opakowań, fotografia, prepress


Kluczowym założeniem było połączenie prostoty designu nawiązującej do nowoczesności oraz wysoka elegancja, które miały podkreślić wysoką jakość i innowacyjność produktów opartych na najnowszej technologii zamkniętej w nanocząsteczkach oraz molekułach w najprostszej postaci. Projekt opakowań miał nie tylko wpisywać się w nowoczesną estetykę, ale również odzwierciedlać zaawansowaną technologię kryjącą się w każdym produkcie.
Design opakowań opiera się na minimalistycznych formach oraz przemyślanym użyciu metalizowanych detali, które nadają całości ekskluzywny wygląd. Kluczowym motywem graficznym są kropki — symbolizujące nanotechnologię w swojej najbardziej uproszczonej, wizualnej formie. Ten motyw konsekwentnie pojawia się w logo, identyfikacji wizualnej oraz brandingu opakowań, budując spójny i rozpoznawalny wizerunek.
Marka Nanotechniq obejmuje kilka linii produktowych, z których każda posiada własny, wyróżniający się styl graficzny – jednocześnie wpisujący się w spójny system wizualny marki:
Powłoki ceramiczne: design produktów wyraźnie podkreśla charakter premium za pomocą metalizowanych elementów oraz zastosowaniu wysokiej jakości materiałów
Kosmetyki samochodowe: transparentne etykiety współgrające z przezroczystymi butelkami i kolorem płynu, co nadaje im lekkości i świeżości,
Akcesoria detailingowe: proste, techniczne i przejrzyste w komunikacji, z zachowaniem estetyki całego brandu.
Byłam odpowiedzialna za:
1. stworzenie spójnego systemu opakowań dla całej gamy produktów,
2. zaprojektowanie etykiet z uwzględnieniem technologii druku, materiałów i uszlachetnień,
3. przygotowanie pełnego prepressu – od projektu do finalnych plików drukarskich,
4. wykonanie packshotów produktowych na potrzeby materiałów marketingowych klienta.
Projekt dla Nanotechniq to przykład całościowego podejścia do brandingu, w którym każdy detal – od logo po strukturę graficzną opakowań – buduje spójny i nowoczesny wizerunek marki premium w branży car detailingu. Ten projekt to przykład podejścia, w którym design opakowania staje się nośnikiem technologii i wartości marki.
